lauantai 8. maaliskuuta 2014

Aurinkoinen ja terveellinen päivä

Wau miten ihana aurinkoinen päivä täällä Nokialla! Aamusta lähtien arska on paistanut, joten otettiin siitä ilo irti :) Käytiin ankkalammella ruokkimassa sorsia ja sitten käppäiltiin vähän. Lopuksi käytiin ruokakaupassa erittäin terveellisillä ostoksilla :)

Muutenkin tänään mulla on erittäin aikaansaava ja reipas päivä. Aamusta lähtien oon siivoillut täällä kuin sekopää :D imuroinut, pyyhkinyt pölyjä, järjestellyt, pessyt pyykkiä... Sitten tapahtui tää meidän reippailu ja oon pikkuisen tehnyt näyttötehtävääkin. Tiedossa on ainakin vielä ruuan valmistus! :)











Oon niin ylpeä ja innoissani meidän ostoksista! :) Oon jo monta päivää kaivannut jotain raikasta ja terveellistä ja himoinnut kasviksia, mutta niitä ei oo kaapissa ollut. Nyt innostuin hevi- osastolla :D



Onko muuallakin saatu nauttia auringosta? :)





-Mira


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti