keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Pikkuiset vaateostokset

Ahh, tekipä hyvää pitkästä aikaa käydä vähän vaatekaupoilla :) Virkistävää! ^^ Nyt teen taas tätä näyttötehtävääni, eikä loppua näy :D Noh, eteenpäin, sanoi mummo lumessa.

Niilo oli ihana aviomies ja tuli mukisematta mun perässä kiltisti vaatekaupassa ja haki ja vei pois vaatteita mun puolesta! Kymmenen pistettä siitä<3 :)

Tässä ostokset. Henkarissa ei näytä niin kivalta kuin päällä, mutta saa näistä jonkun käsityksen!
Nää kaksi ensimmäistä paitaa on sellaista ihanan viileää ja liukasta kangasta :) Mukavaa lämpimillä keleillä!




Tämmöinenkin piti ottaa, kun nuo paidat on hieman läpikuultavia

Vähän pitsiä reunoissa

Tässä tää toppi vielä bloggaajan yllä. Toi jutska paidan oikealla puolella ei
sitten oo läskiä vaan hälytyslaite muahhahaa :D

Mun kaulakoru on Afrikasta<3 Kamu toi sen kerran tuliaisiksi Senegalista!

Vinkki: Nuku yöllä hiukset epämääräisellä nutturalla niin saat kiharat!


No onkos mun ostokset hienoja? Töihin mä näitä vähän ajattelin silloin kun on sellaisia päiviä, että olen sisällä myymälässä :) Käääk oon kyllä edelleen niin innoissani töistä! Voisinpa jo aloittaa :D


Niilokin tossa puhui, että se olisi lähiaikoina tekemässä postausta :)



-Mira


2 kommenttia :

  1. Voi Mira kun olet nätti! Ja läskiä ei todellakaan oo! Paidat on kivan näkösiä. Parvekkeesta tulee paljon viihtyisämmän näköinen sitten kun sinne saa kasveja ja kaikkia telineitä niille. Pian se aika koittaa.(Ä)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tahtois jo sen hyllyn ja muitakin tasoja ja sit kasveja! Ärsyttää kun IKEAsta loppui se täydellinen hylly... :(

      Poista