lauantai 15. maaliskuuta 2014

Niilolla on asiaa: 3 asiaa joista pidän

Morrjesta kaikille lukijoille :) mun onkin pitäny tässä kertoa mistä asioista mä pidän kun viime keralla tein listan asioista joista en pidä, joten ajattelin kertoa nyt näistä positiivisista asioista ettei jää paha maku suuhun :D

Ensimmäinen asia josta pidän on minun vaimoni <3 hän aina kannustaa mua jatkamaan ja rauhoittaa mua aina, tekee minulle aamupalaa ja päivällistä jotka maistuu tosi hyvälle. Tykkään syödä mun vaimoni ruokia aina. Minusta hän on hyvä kokki :) Meillä on myös aina hauskaa. Tehdää kaikkea kivaa, nauretaan kaikenlaisille hauskoille asioille ja mietitään paljon syvällisiä asioita. Ikinä ei ole tylsää päivää, vaan jokainen päivä on seikkailu. Ja jos voisin valita uudelleen valitsisin yhä sinut <3

Toinen asia josta pidän on meidän uusi paikkakunta Nokia. Täällä on tosi mukavaa asua. Ihmiset on tosi kohteliaita, mukavia ja hymyilee, en ole vielä tavannu ketää joka olis kunnon törppö toisin kuin edellisessä paikkakunnassa :S  Täällä kyllä autetaan ihmisiä jos ne tarvii apua, eikä rupee tuomitsemaan ketään vaan kaikki puhaltaa yhteen hiileen.

Lisäksi täällä saa helposti töitä tai ainakin pääsee työhaastatteluihin useammin. Itse en ole ollut tälläseen tottunut, kun edellisessä paikkakunnassa en päässy edes työhaastatteluihin vaikka kuinka olin pätevä ja hain töitä. Hyvä jos 1-3 kertaa vuodessa pääsi haastatteluun, mutta nytten olen jo päässyt 6 työhaastatteluun 3kk sisällä eli ihan kiva :) kyllä kannattaa jaksaa vaan hakee töitä ja toteuttaa unelmia :) Nyt ollaan vaimoni kanssa saatu työpaikat ja sain lisäks yhestä paikasta kans työhaastattelun, mutta en kerro siitä sen enempää vielä :D annetaan 5 pisteen vihje. Se on sellainen työ jota olen kovasti yrittänyt hakea, sopii arvailla :D mutta katsotaan miten käy toivottakkaa onnea :) ensiviikolla olisi se työhaastattelu.

Ollaan myös saatu vaimoni kanssa kaikenlaisia mukavaa ilmaispostia joilla pääsee paikkaan X ilmaiseksi tai saa jotain ilmaiseksi. Nokia kyllä panostaa hyvin kaupunkilaisiinsa, Go Nokia  :D

Nokiasta vielä sen verran, että täällä ei ole tule aika pikäksi, aina löytyy jotain tekemistä voi ihan extempore lähtee johki eikä kestä mennä kauaa kaikki tarviitava on lähellä, kuin taas edellisessä paikkakunnassa niin piti aina lähtee pitkälle matkalle jos halusi jotain, eikä siellä ollu niin paljoa tekemistä kuin täällä ollessa. Kaikki on heti parantunut kun muutettiin tänne kaikki menee niin smoothisti eli sileästi etiäpäin :)

Kolmas asia on pelit. ne ovat nykyyän mielenkiintoisia ja niissä tarina. Ennen oli että mentiin paikasta a paikkaan b ja kaikki mitä tuli eteen laitettiin matalaksi :D mutta nykyyän joo on edellenkin sitä mutta siihen on kehitetty tarinat ja kaikenlaiset juonet ja sen käänteet joka tekee pelistä mielenkiintoisen ja mukaansa tempaavan. Esimerkiksi Assasins creed- pelit on ollu tosi hyviä pelejä, kun niissä on se tarina. Nykyään tehdään myös aika terävä piirtosia pelejä, että ihan kuin olisi aitoa, joka on kans hyvä, mutta kyl nostalgiset pelitkin on edelleen hyviä esim. Segalla Sonic joka oli tosi hyä peli.

Tässä nyt oli 3 asiaa joista pidän. Laittakee kommenttia rohkeasti, koitan jatkossakin laittaa vähän enemmän lisää mun mielipiteistä johki asiaan ja kertoa kuulumisia :)



-Niilo


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti