perjantai 4. lokakuuta 2013

Virallisia asioita

Moi! Se olis perjantai nyt ja meikäläinen viettää sitä yrittäjyystehtävää tehden. Blääh.... Niilo on koko aamupäivän pessyt pyykkiä, äsken käytiin Jämsässä hoitamassa virallisia asioita, mä laitoin pankille viestiä uudesta kortista ja maksoin laskuja, ja nyt teen pahuksen tylsää koulutehtävää (ja tätä postausta jotten tylsistyisi :D) plus kohta alan tekemään meille sapuskaa. HUHHUH....

Eilen oli mukava päivä. Käytiin kaupassa, Niilo teki uuden päivitetyn ansioluettelon työhakemusta varten, ja sen isoveli kävi täällä kylässä. Ens viikolla mulla oliskin taas kouluviikko ja pitkästä aikaa KUKKASIDONTAAAAAAAAAA jipii!!! :D hehe oon odottanut kukkasidontatunteja kuin kuuta nousevaa :D

Niilo sai eilen pusuja<3



Ah, mun lemppari teetä <3


Tähän väliin vielä yksi virallinen asia... Niilo pääsi nimittäin kaikista vartijakoulunsa kokeista läpi ja Niilo on nyt virallisesti vartija!!! Jee :) tai no, Niilolla on lupa toimia vartijana tietty määrä kuukausia vuodessa, kunnes Nipa käy seuraavan asteen vartijakoulusta :) Oon ylpeä<3<3

Tukkakin lähti eilen illalla :D Niilo jotenkin näyttääkin ihan vartijalta, eikös vain? :) Ja komealta<3<3<3

Jälleen räpsittiin edustavaa kuvaa työhakemusta varten :)


Nyyyh, tää on edelleen vaan niin ihana <3 :') Mitähän ne tyypit siellä yrityksessä on ajatellut, kun ne on saaneet Niilon tilauksen ja joku on kirjoittanut kaiverruskoneeseen tän lauseen? :D



Niilo kuulemma tykkää kun mulla on kiharat, joten tein sellaiset :)


Nipa osti mulle tällaisen värjäävän huulirasvan ja tykkään tästä ihan sikana! Tää värjää tosi hyvin, vaikkei se tossa kuvassa ihan yhtä hyvin näy kuin livenä. Ja tässä on suojakerroin 15. Ja kimalteita! :D Naiset tykkää kimalluksesta.

Nyt jatkan tätä tylsää tehtävääni. Tän verran oon jo saanut aikaiseksi, mutta vielä pitää jatkaa.....

Niilo loikoilee ja odottaa, että teen sapuskaa :D


Nyt meen tekemään sitä ruokaa!



-Mira


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti