maanantai 7. lokakuuta 2013

Nyan nyan

Moi! Hyvää maanantaita :) Tänään mulla oli vähän erikoinen koulupäivä. Meillä piti olla koko päivä avomaan koneet - kurssia, ja aamulla kokoonnuimme siis konehalleille. Siellä opettaja sanoi, että harjoittelisimme traktorilla ajoa näyttöä varten. Siinä vaiheessa me oppilaat sanoimme, että meillähän oli jo näytöt.... Opettaja meni hämilleen ja poistui jonnekin puhumaan puhelimessa :D Sitten hän tuli takaisin ja sanoi, että "Juu me oltais voitu huoltaa koneita, mutta ne on just huollettu niin ei kannata... ja pellot vois kyllä kyntää, mutta meillä ei oo auraa kun toi Joonas aina hankkii ne ja se on nyt Puolassa.... No jos vaikka vähän katotaan tota kaivuria ja bobcattia..."

Että silleen :D Mä ja mun kaveri mentiin bobcatin kimppuun ja muut meni muiden koneiden luo. Opeteltiin siinä bobcatin salat, kunnes koittikin jo ruokailu ja päätettiin tän kaverini kanssa häipyä takavasemmalle kun loppupäivä olis ollut melko hyödytön. Tais pari muutakin lähtee :D Toivottavasti ens kerralla opettaja valmistautuisi vähän paremmin.

Kun tulin kotiin tossa keskipäivän maissa, niin Niilo sanoi, että mä olen saanut kirjeen! Se oli isosiskoltani, jonka huumorintaju on vailla vertaa :D Arvatkaapa mitä kirjeessä oli! Sen voin sanoa ettei mun naama ihan peruslukemilla ollut kun näin sisällön :D

Nyan cat -  lapaset!!! Ahahhahaahaaaa :D Ihan mahtavat! Ja todellakin aion käyttää!!






Kiitos siskoseni <3



-Mira


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti