torstai 17. lokakuuta 2013

Ensimmäinen tilaustyöni

Moi! Olen siis tämän viikon ollut koulumme puutarhalla myymälän puolella työssäoppimassa ja olen vielä ensi viikollakin. Olen tässä neljän päivän aikana oppinut ihan hirveästi uutta ja  saanut paljon erilaisia vastuu- ja luottamustehtäviä! Olen toooooosi iloinen!! :)

- Maanantaina tein yleisiä myymälähommia, kuten tuotteiden tarkastusta, lämpötilojen seurantaa, tuotteiden esillelaittoa ja kassalla toimimista yms jokapäiväisiä myymälähommia.

- Tiistaina tein pari myyntikimppua myymälään, pääsin mukaan tukkuautoon valitsemaan leikkokasveja, tein asiakkaalle kimpun hänen odottaessaan (tilanne, jota ei ole ennen tullut vastaan ja olen sitä pelännyt, mutta onnistuin hyvin!) Minut jätettiin vähäksi aikaa yksin myymälään vastuuseen, sillä "myymäläpäällikön"/ohjaajani piti mennä kaupoille. Olin niin otettu siitä, että hän koki että minut voi jättää ilman apua :) Lisäksi hän kysyi minua joulukuun viikoille myymälään työssäoppimaan. Silloin on kuulemma tulossa 4 nuorisoasteen oppilasta myös myymälään, ja minun halutaan toimivan ns. ohjaajana heille! Että autan ongelmatilanteissa ja vähän katson heidän peräänsä. Hehe I'm the Boss....

- Keskivikkona tein taas lennosta asiakkaalle pari kimppua, sekä myös 3 myyntikimppua myymälään (joista sain taas kehuja :D ) Yksi niistä menikin heti, joten en ehtinyt kuvata sitä. Lisäksi sain oppia hieman paperihommia.

- Tänään tein jälleen kimpun asiakkaan odottaessa. Lisäksi pääsin tekemään ihka ensimmäistä tilaustyötäni! Maanantaina myymälässä kävi asiakas, joka tilasi häihin pari kimppua, sekä asetelman 14 henkilön ruokapöytään. Ohjaajani antoi asetelman teon minulle!!! Wiiiiii ^^ Vähänkö siistiä, että työni menee ihan oikeasti jonkun häihin! Lisäsi saan kuulemma tehdä huomenna erään toisenkin tilausasetelman! Tästä se ura lähtee nousukiitoon! :D


Tässä eilen tekemäni myyntikimput:






Ja tässä paljon kuvia vaihe vaiheelta ensimmäisestä tilaustyöstäni, eli häihin tulevasta asetelmasta! Astia on asiakkaan tuoma.











Huomenna ehkä lisään tähän vielä hieman karhunheinää loppusilauksena.

Mitäs olette mieltä? :)


Ja hei rakkaat lukijat, kommentoikaa ihmeessä postauksiin! Laitoin asetuksista kommentoinnin kaikille mahdolliseksi :)



-Mira


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti