lauantai 5. lokakuuta 2013

Kuntoilua

Tänään ollaan vietetty reipasta lauantaita! Palailin tossa jokin aikaa sitten tunnin iltalenkiltä, Niilo hieman voimisteli äsken ja nyt aion jatkaa sitä koulutehtävääni. Lisäks oon viihtynyt tänään puhelimessa aika kiitettävästi :D Ekaks puhuin siskolleni yli tunnin ja illemmalla päätin soittaa yhdelle kamulleni, jonka kanssa ei olla pitkään aikaan juteltu! Olipa hauskaa taas vaihdella kuulumisia :)

Minä lähdössä lenkille :)




Sitten Niilon urheilua :D






Mä oon se, joka meillä tekee aina ruuan. Teen siitä aina tosi terveellistä käyttäen joka kerta kasviksia ja tosi kevyttä ruokakermaa. Eilen tein sienikastiketta ja täysjyväcouscousta :) Ollaan molemmat kevennytty suunnilleen 9 kiloa siitä mitä joskus painavimmillaan oltiin! Mun sapuskat on tehneet tehtävänsä :D


Sienikastikkeen teko meneillään.



Sain just ekan etätehtävän tehtyä ja lähetettyä. Nyt toisen kimppuun!



-Mira


2 kommenttia :

  1. Terveellinen ruoka ja liikunta, siinäpä oiva yhdistelmä. Näkeehän sen, että habaa on tullut! Ja luistaa ne kirjalliset hommatkin paremmin kun käy välillä tuulettumassa.
    ( Ä )

    VastaaPoista
  2. Jep niinhän se on :) Joo Niilo alkaa kyllä pikkuhiljaa saamaan tota habaa :D

    -Mira

    VastaaPoista