perjantai 15. elokuuta 2014

Syksyisiä houkutuksia

Huoooh, mulla olis kauhee vaateinspiraatio meneillään ja asiaa ei auta yhtään se, että tilaamani pari uutta vaatetta H&M: ltä ei oo vieläkään tulleet :( Huomenna pitäis paketin viimeistään saapua onneksi, niin ettei tartte kauempaa kärsiä :D

Syksy on mun lemppari vuodenaika muutenkin, mutta myös pukeutumisen suhteen!! Wiiii ihanaa kun saa taas laittaa ihania huiveja, takkeja, lapasia, bootseja neuleita..... Oon viime päivinä tehnyt paljon erilaisia kollaaseja kivoista tyyleistä ja jutuista, joita haluaisin :)

Tässä on kaikkea random- sälää mitä haluaisin :) Asusteita ja sen sellaista..  <3<3<3<3



Sitten maiharit... Maiharit.... MAIHARIIITTT!!!!!!! PAK-KO SAA-DA !!! Yhyy en kestä kun ne edeliset hajos ja mulla ei vuoteen oo ollu maihareita :'(




Oon myös hieman tylsistynyt mun nappikuulokkeisiin. Kuulokkeistakin tehdään nykyään niin hauskoja ja värikkäitä tylsien mustien sijaan, joten esim. jotkut näistä olis tosi piristäviä vaihtoehtoja :)


En omista YHTÄKÄÄN hupparia tällä hetkellä. Ainoot joita käytän on pari jotain Niilon vanhaa :D Mut ihan sellainen hyvin istuva naisten huppari olis jees :)



Että semmoista :) Jahka saan sen tilaukseni niin saatan täällä blogissakin näyttää, että mitä se oikein pitää sisällään ;)

Pliis sanokaa etten oo ainoo joka näin syksyn tullen haluaa uuden sisällön vaatekaappiin?? :D Niin ja oliko nää kollaasit kivoja? Ite ainakin tykkään tehdä näitä! :)



-Mira


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti