sunnuntai 17. elokuuta 2014

Kameravertailu

Yksin kotonaaaaa! Vaikka tykkäänkin olla myös itsekseni, niin täytyy myöntää, että alkaa jo pikkuhiljaa olla miestä ikävä :( Noh, onneksi on blogi, jonne voin tulla nyyhkyttämään :D

Käväisin ihanalla pikku kävelylenkillä joskus ysin aikaan ja oli just täydellisen sopiva ja ihanan viileä ja raikas ilma kävelylenkille hupparin kera! Mun käsitys täydellisestä lämpötilasta: hupparin tarttee, muttei huivia, hanskoja yms :) Ah, syksy <3<3<3<3

Tän postauksen pointti on se, että vertaan digikameralla otettuja kuvia mun ikivanhalla Nokia 2730: lla otettuihin kuviin. Niilon puhelimella me yleensä kuvataan blogiin tulevat kuvat, mutta aina kun Nipa on poissa, en keksi kummalla nappaan tarvittaessa kuvia.

Noniin, ensin digikamera:

Selfieeee :D

Kokeilin digikameran ajastinta. Onko nolompaa ottaa kokokuva itsestä itselaukaisimella, vai peilin kautta? En osaa päättää. No tässä on molemmat, joten oon super nolo :D Tää kuva on muuten puuroisempi kuin edellinen, sillä tässä on aikamoinen zooomaus meneillään.

Naama. Se huono puoli tässä digikamerassa on, että kuvat tärähtää helposti ellei ole toooosi paikallaan. Tää oli yks harvoista ei- tärähtäneistä kuvista.


Sitten mun museoikäinen kännykkäni :D

Hmmm puuroisempi kuva ja värit ei oo yhtä kirkkaat...

Tässä on vähän zoomia ja sen kyllä huomaa huonosta tarkkuudesta :(

Tarpeeksi valoisassa paikassa tarkkuus paranee hieman....

Aika selvä pelihän tää on. Digikamera voittaa. Mutta sitäkin parempi on Niilon älypuhelin. Pitäisköhän mun siis laittaa oma kännykkä vaihtoon?




EI.



-Mira



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti