sunnuntai 24. elokuuta 2014

Pumpulihäät

Tänään on 24. elokuuta ja se tarkoittaa, että on mun ja Niilon ensimmäinen hääpäivä eli pumpulihääpäivä! <3<3<3<3<3 Ollaan vietetty erittäin ihana treffipäivä :) Mentiin pyörähtämään Tampereella, ja Niilo osti mulle sieltä ihanan pikku lahjan ja sitten mentiin vakipaikkaamme Martinaan syömään vatsat täyteen :D Mäkin hommasin Niilolle pikku lahjan :)

Mietin kun oltiin syömässä ja saatiin kauniit annokset eteen, että kunnon bloggaaja ottais nyt varmaan kuvan annoksesta, mutta sit tulin järkiini ja päätin nauttia hetkestä :) Joskus kameran esiin kaivaminen voi pilata tunnelman, ja sitä en halunnut.

Niilo on komea <3

Näin hienoja pilviä

Tämmöisiä


Nipa sovitti mun bongaamaa paitaa.

<3<3<3

päivän kampausssss


Niilon lahja mulle :) toivomushelmi- kaulakoru!

Toi simpukka avataan, sieltä otetaan helmi ja laitetaan korun sisään!

Tyhjä koru

Simpukkaaah :D

Värien selitykset. Mulle tuli sellainen vaaleanpunainen, joten lähimpänä se kai on tota persikanväriä eli terveys- helmeä :)

Se väri ei oikein näy tässä, mutta tässä olis jonkinlainen lähikuva :)

Niilolle ostin tällaisen lompakko- kännykkäkotelon :) sinne saa pari korttia yms.

Niilo tykkäs :) On kuulemma kätevä ottaa töihin.

<3

I <3 U


Pakkohan tää on vielä tänne laittaa ;) <3




-Mira


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti