lauantai 23. elokuuta 2014

Seikkailuja

 Mä ja Niilo ollaan taas palloiltu vaikka missä :D

Niilo on niin cool :D Käytiin idiksessä ja ollaan Budget Sportissa täs.


Sain joogamaton! Oon viime päivinä innostunut joogaamisesta :) Yhyy mun paita on ihan vinossa :(

Nokialla oli nätti taivas <3

Pihlajat heiluu tuulessa. Syksy <3<3<3

Tässä oon lähdössä sinne kouluun haastatteluun! :)

Letti.


Niilo ennen ja jälkeen parranajon :D Kumpi on parempi? Niilo näyttää mielestäni jotenkin pikkupojalta ilman partaa :D

Löydettiin ittemme pähkinöiden ihmemaasta.


Niilon lemppari.


Mun lemppari :)

Nokian Lidlin paistopisteelle on tullut uusia herkkuja! Otettiin nyt tommoset pekoni sämpylät tai mitä lieneekään ja sit yks mozzarella tomaatti- leipä, jonka leikkasin meille puoliks. Toi pekonisysteemi oli aika plääh, mutta toi tomaatti- mozzarella leipä.....  <3<3<3<3<3<3<3<3 Niilo oli samaa mieltä.




-Mira


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti