lauantai 22. kesäkuuta 2013

Kokko

Erittäin mahtava juhannusaatto takana! :) Mentiin Niilon kanssa Halliin katsomaan juhannuskokkoa ja sitten hengailtiin Niilon isoveljen kanssa. Pääsinpä viimein moottoripyörän kyytiinkin! :D ^^ Yöllä kun tultiin kotiin, nälkäinen Niilo halusi kovasti syödä makkaraa, joten sitten katsottiin jälleen yks arskan leffa makkaraa syöden :D

En muista koska mulla olis viimeks ollut näin kiva juhannus. Kun asuin vielä Lempäälässä niin jumitin aina juhannukset kotona eikä ollut oikein mitään tekemistä. Niilo on kyllä taivaan lahja<3 Niilon ansiosta en oo enää koskaan yksin tai vailla seuraa tai tekemistä, mulla on aina joku joka kuuntelee, pääsin vaihtamaan maisemaa ja oon tutustunut mahtaviin tyyppeihin. Kaikilla pitäisi olla oma Niilo. Mutta ei minun Niiloani. Niilo on mun! :D









Bongaa Mira :D




Arska on pulassa


Makkaraa a´ la Niilo :D




-Mira


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti