sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Hiusjuttuja

Ok mä oon kyllä aina tiennyt, että mun hiukset kasvaa hullun nopeasti. Mutta toissapäivänä jouduin taas yllättymään. Kokeilin hiuksia ponnarille ja totesin, että mitäääääähhhhh??!?!?!

Ensin vähän alustusta tälle tarinalle. Kaikkihan me tiedämme, että olin kalju vielä kaks vuotta sitten...


Ja joskus syksyllä 2011 aloin kasvattamaan hiuksia. Tässä kuva noin 8 kuukautta myöhemmin eli kesällä 2012:

Melko paljon on hiukset kasvaneet alle vuodessa. Ja oli niitä kyl jossain vaiheessa vähän siistitty ja lyhenneltykin.

Tää otettu samoihin aikoihin. Sain siis hiukset (takatukan) klipsillä kiinni.

Sitten elokuun lopussa kyllästyin takatukkaan ja leikkautin sen pois... 

Ja sitten en tehnytkään hiuksilleni kerrassaan yhtään mitään moneen kuukauteen. Annoin vaan kasvaa, kunnes tukka oli taas sen pituinen, että sain takatukan kiinni:

Kuva otettu maaliskuun alussa.

Eipä mennyt kuin 2 viikkoa, kun kyllästyin taas takatukkaan ja leikkasin sitä lyhemmäksi.

Tässä näkyy pätkäisty takapiiska :D Otettu 18. maaliskuuta.

Ja siis tää mun suurin hämmennys on ton ylläolevan kuvan ja nykyhetken välillä. Eli siis 3 kuukautta sitten tukka oli tuollainen......

Ja nyt saan sen taas kiinni??!? Ja melkein ihan kaikki hiukset eikä vaan takatukkaa. Whaat?? :D

En vaan ymmärrä :D siis ponnari kolmessa kuukaudessa... huhhuh


-Mira


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti