sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Nipa pyörälenkillä

Joo tänään tuli herättyä aikasin aamulla ja vähän myöhemmin käytiin mun kaverin Janin kanssa pyörälenkillä. Oli kyllä viileä sää ja aluksi ei yhtään huvittanu, mutta kun pääsin Jämsään asti ja tuli lämmin niin sitten tuli fiilis että hyvä että lähdin pyörälenkille  :)  Kilometrejä tuli noin 32 km. Oli kyllä hyvä lenkki. Käytiin siinä samalla pyörälenkillä Siwassa jossa olin mun kaverin Janin kanssa työssäoppimassa ja kokeiltiin muistaako työntekijät meitä nii kyllähän ne muisti. Siellä oli sopivasti sen Siwan pomo ja tunnisti mut ekana :D kun silloin akoinaan kerroin Siwassa että menen mun avovaimoni kanssa naimisiin elokuun 24 päivä niin muisti senkin ja onnittelit tietenki kovasti :) Kyseli myös miten työrintamalla menee niin heikosti menee olen lähetelly varmaa satoja hakemuksia eikä mistään ole kuulunu mitään, toivottavasti joku päivä tärppäis työpaikka :) Tahtois jo kovasti päästä töihin ja ostaa tabletti :D toivon kyllä sitä myös joululahjaksi mutta taitaa olla liian kallis joululahja :( joten heti kun töitä saisi niin vois käydä semmosen nappaamassa :)  Mutta joo lenkki meni hyvin, reisilihakset olivat vähän aikaa hapoilla, mutta tokeni kyllä siitä :) nytten tässä kohta syödään vaimoni kanssa ruokaa katsotaan tallennettuja simpsoneita ja myöhemmin illasta katsotaan Linnut leffa  :)





-Niilo


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti