torstai 7. marraskuuta 2013

Kuinka mä susta tykkään

Loistavaa torstaita ihmiset! :) Mitä kuuluu? Meikäläisellä oli tänään tentti koulussa ja aiheena omenanviljely. Olin lukenut hyvin ja sainkin kokeen vartissa valmiiks :D Ja oon aikas varma kaikista vastauksista joten luulenpa että tulee ihan hyvä arvosana :) Kokeentekoani tosin meinas vähän häiritä se, että mulla soi koko ajan päässä Fairytale :D Ja syyllinen siihen on kyllä tiedossa (tiedän että luet tämän, kosto elää! :D )

Huomenna mä ja Nipa ollaankin lähdössä Lempäälään pikkuveljeä moikkaamaan ja näyttämään sille maailman siistein leffa, Transporter! Ollaan varmaan pari yötä siellä tai ainaskin yks.

Random kuvia






Pakko aina ottaa säännöllisin väliajoin kuva ponnarista ja kattoo onko muutosta tapahtunu :D



Loppuun vielä hyvä biisi, jota on tullut tässä kuunneltua :)





-Mira


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti