sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Kuulumisia by Mira

Moiii ja hyvää sunnuntai-iltaa :) Niilo tossa juuri julkaisikin oman postauksen, mutta mullakin on jokseenkin kuvamateriaalia kertynyt, joten kirjoittelen tähän heti perään :) Niilo kävi tänään tosiaan pyöräilemässä ja mä kävin sillä välin reippaalla kävelylenkillä. Ihanan raitis ilma ja erittäin hyvä lenkki!

Juuri lähdössä ulos, siirrettyäni ensin kännykästä parit kuvat koneelle.

Taas olis muutamat kuvat uudesta asetelmasta, jonka tein toissapäivänä. Koittakaa kestää näitä kukka- aiheisia kuvia! :D Oon alusta lähtien ottanut kuvia kaikista tekemistäni sidontatöistä ja haluan jakaa niitä myös täällä blogissa ensinnäkin tietysti teidän iloksenne, ja myös siksi, että minun on helppoa katsella töitäni täältä blogista ja katsoa kuinka olen kehittynyt.

Tässä tämä asetelma. Tein sen Niilon isoveljelle, sillä se ei oikein olisi mahtunut tänne meidän pikku kämppäämme :)





Ja vielä valmiina lopullisella paikallaan :)


Mitäs mieltä siellä ollaan asetelmasta? :) Itse tykkään raikkaista väreistä, joita olen tähän valinnut.

Huomenna starttaa uusi kouluviikko. Eteenpäin, sanoi mummo lumessa! :D



-Mira


2 kommenttia :

  1. Niin sitä pitää. Reipas ja raitis nuoriso :-) Kyllähän noita kukkakuvia mielellään katselee. Sais vielä tuoksun kanssa (Ä)

    VastaaPoista
  2. Tänään ollaan kyllä kaikkea muuta kuin reippaita kun on tällainen masentava sadesää :D plus maanantai.... Ja hyvä että kukkakuvat kelpaa, aion nimittäin niitä joka tapauksessa tänne jatkossakin laitella! :D Nähdään pe!

    VastaaPoista