maanantai 1. syyskuuta 2014

Eka koulupäivä

Eka koulupäivä takana ja itse koulupäivä meni hyvin! :) Porukka vaikuttaa mukavalta ja opettaja myös, kierrettiin koulualue ja tuli paljon infoa. Kuitenkin koulupäivää edeltävä yö ei mennyt ihan putkeen. Sanotaan nyt sen verran, että käskin Niiloa soittaan mulle ambulanssin ja pienen hetken ajan luulin oikeasti tai ainakin pidin mahdollisena sitä, että se on menoo ny. Niilo oli tosi hädissään mut ambulanssityypit tuli ja onneks tilanne oli jo ennen sitäkin rauhoittunut jonkin verran, ja tilanne meni muutenkin onneksi kokonaan ohi. Kaikki on nyt onneks lähestulkoon täysin hyvin :) Kivasti vaan just ennen koulun alkua tämmönenkin episodi, just mun tuuria :/

Sekalaisia kuvia viime päiviltä.




<3<3<3<3

Niilo vahtii jälleen ruuan valmistumista :D


Tää oli hyvääääää

Olin taiteillut itselleni koulua varten hienon kansion, mutta saatiinkin koulusta kansiot, joten nyt pitäis keksiä tolle mun tekemälle joku tarkoitus :D Oon viime päivinä piirrellyt tollaisia ihme kuvioita. Niille on kai ainakin enkuks joku oikein oma nimikin, tuollaisia pikkuisia symmetrisä kuvioita, kaaria ja viivoja kun vetelee, niin lopulta tulee nättejä kuvioita! :) Vähän sellaisia itämaisen näköisiä? :D

Tadaa! Tein tän :) Onks hieno?




Tämmöiset saatiin :)


Tässä on vielä yks, jonka piirsin eilen :)


Hyvä biisi, ja varsinkin sanoitus. Käykää kuuntelemassa Youtubessa! Mun elämänfilosofia lähes kiteytyy tässä. Ja eilinenkin pisti miettimään.




-Mira


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti