lauantai 19. heinäkuuta 2014

Onnea minä!

Kello on tätä kirjoittaessani 00:06 elikkäs päivä vaihtui juuri. Tiedättekös mikä päivä tänään on....?


MUN SYNTTÄRIIIIIT !! :D


(Niilo on töissä tällä hetkellä, ja siks kuvissa näkyy vaan kotona yksin pelleilevä minä :D  )

Mira 23 vuotta  !!

Isosisko lähetti tällaisen valtaisan kortin!

Ja ystäväni lähetti tällaisen prinsessa- kortin :D Ihana! <3

Kyseinen kamu lähetti mulle onnittelukortin lisäks kirjeessä tän ihanan kaulakorun!!

Siinä on siis kaksi rinkulaa tuolla lailla toisissaan kiinni/sisäkkäin ja toisessa rinkulassa on pikku timantti :) Tää on täydellinen!

Ikää tulee, mutta sama pöllöpää mä edelleen oon vaikka pitäis kai tulla viisaammaks :D No ei vais, kyllähän tässä on opittu vaikka mitä yhtä sun toista elämän aikana :) Muistakaa hymyillä!!


Kun mietin tasan yhtä vuotta, eli viime synttäreistäni tähän päivään, niin huomaan että tässä kuluneen vuoden aikana on kyllä kerennyt tapahtumaan kaikenlaisia merkittäviä asioita! Luulenpa, että tää on ollu mun elämäni merkittävin vuosi ainakin tähän asti!

Olen:

- Mennyt naimisiin ! <3<3<3
- Muuttanut unelmakämppään ja unelmaseudulle (Pirkanmaa ja Tampereen seutu <3<3<3<3)
- Valmistunut ammattiin hyvin arvosanoin
- Uskaltautunut taas auton rattiin (Niilo ajaa meillä aina) ja hyvin meni!
- Opettanut Niilon uimaan
- Oppinut hieman kärsivällisemmäksi
- Ollut tapani mukaan erittäin positiivinen ja yrittänyt levittää sitä muihinkin (olen kehunut random ohikulkijoiden vaatteita, antanut kaupoissa myyjille hyvää palautetta, tervehtinyt iloisesti rappumme mummoja...)
- Oppinut, että aikuisuus voi olla haastavaa
- Voittanut tässä viime päivinä erään tosi suuren pelkoni
- Ollut onnellinen


Tästä on hyvä jatkaa :)



-Mira 23- vee


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti