maanantai 7. heinäkuuta 2014

Back home

Morrrrrrjesta taas kaikille lukijoille! Elikkäs olin tässä 3 päivää Turussa Ruisrock- festareilla hommissa ja tuli tehtyä pitkiä työpäiviä ja raskaita sellaisia, mutta hyvin selvittiin. Ekana päivänä töihin klo 15 ja loppu 4 yöllä :) huhhuh sanon minä :D Lauantaina klo 18 - 03 ja sunnuntaina vähän lyhkäsempi 18 - 00:30 :)  Erittäin hyvin meni festari keikka ja oli tosi mukavaa päästä taas kotiin ja nähdä vaimoani :)

Lähössä viimeiselle keikalle Ruisrockiin  :)

Hieno päivä päättää oma työpäivä.

Tämä keikka kyllä avasi minun silmiäni tosi paljon ja opin paljon uusia asioita ja tulen kyllä jatkamaan tätä alaa ja pitkään ;) Tykkään tehdä turvallisuus alaa enkä kadu yhtään mun päätöstäni että lähdin tälle alalle. Tämä on kuin mulle tehty ja halun auttaa ihmisiä jotta he voivat elää turvassa.



-Niilo

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti