torstai 6. helmikuuta 2014

Valvojaiset

Kello on kuus illalla ja mua ja Niiloa alkaa pikkuhiljaa väsyttään. Ollaan nimittäin oltu valveilla 24 tuntia. Yritetään saada unirytmi takaisin raiteilleen, joten tää oli vaan tehtävä.

Tässä valvojaisten aikana ollaan pesty astioita ja pyykkejä, oltu tietokoneella, käyty Tampereella Koskarissa pyörimässä (ja tais jotain matkaan tarttuakin) ja mä kävin taas kyselemässä töitä parista paikasta. Tähän saakka on lähes joka paikasta vastattu kieltävästi, kun olen töitä kysellyt, mutta tänään olin kuulevinani jotain ehkä-kenties-mahdollisesti- tyyppisiä vastauksia. Toivotaan, että niistä kehkeytyy mulle lupaus duunipaikasta!

Aamiaisella. Ei tuntunut aamiaiselta, kun ei oltu nukuttu :D


Piti ehostautua asiallisen näköiseksi työnetsintää varten.

Siistiäääääääääh

PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


Meikäläisen kampaus lähemmässä tarkaselussa. Otin korvien takaa pienet osiot hiuksia, letitin ja kiinnitin kukilla taakse.

Mmmmm....  Tigerin pretzelsit on hyviä :)

En voi uskoa, että löysin tän!!! Tai Niilo tän huomas ensin kun se tiesi, että oon himoinnut tällaista vanhanaikaista hajuvesipulloa <3<3<3<3

Hups! Tällainenkin tuli mukaan :) Ja mä löysin tän hyllyn uumenista Niilolle pelikaupassa. Hauska juttu, kun Niilo löytää mitä mä etsin ja toisinpäin :D



-Mira



2 kommenttia :

  1. Hienoa kun ootte niin sitkeitä työnhakijoita! Ja muutenkin fiksuja nuoria :-)
    Miran kampaus on kiva, kukat sopii hyvin lettien kaveriksi.
    (Ä)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta vain! :) Oli pakko laittaa eriparikukat kun oon hukannut molemmista kukista sen toisen :( Mutta toimii se näinkin :D

      -Mira

      Poista