sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Tehtävälista lyhenee

Moi! Mulla ja Niilolla on ollut jälleen tosi mukavat ja toimeliaat pari päivää :) Mä oon esimerkiksi saanut jostain kunnon opiskeluinnokkuuden päälle, ja aloin tekemään rästissä olevia koulutehtäviäni. Alkoi vaan stressaaman, kun tehtäviä on tullut aika paljon ja aika moni oli vielä tekemättä. Tein listan niistä kaikista tekemättömistä tehtävistä ja olen niitä reippaasti tehnyt ja rastittanut pois, kun olen saanut valmiiksi :) Esimerkiksi eilen aamulla heräsin jo neljän maissa kun stressasi niin paljon ja nappasin läppärin keittiöön ja aloin tekemään kouluhommia Niilon nukkuessa. Eilen tein ja lähetin kaksi tehtävää! Tänään olen tehnyt ja lähettänyt jo yhden ja kai jatkan vielä seuraavaa :) Kyllä tää tästä :) I can do it!


Niilo tankkaa autoon menovettä. Kuva torstaiselta työnmetsästys/kaupungilla pyörimis reissulta.

Niilo on söpö<3

Hehe, tässä mun aamuöisestä koulutehtävien teosta :) Suunnilleen näinhän se kehityskaari tuppaa menemään? :D

Tässä mun loistelias tehtävälistani ja tähänastinen edistys :)

En tiedä onks se toi mun huivin kuviointi vai mun letit, mutta mulle tulee mieleen intiaani :D



Luin tänään myös eräästä blogista yhden hyvän vitsin :D


Tiedätkö, mitä on pilates suomeksi?

Melilosvoja




-Mira


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti