perjantai 5. joulukuuta 2014

I'm gonna marry her anyway

Moi! Viime päivät tai oikeastaan viikot on menny hullua vauhtia eteenpäin ja melkein jo hirvittää :D Aijai elämä vaan lipuu huomaamatta ohi... Meikä on ollut ahkerasti työssäoppimassa, jonka jälkeen painun lähes välittömästi pehkuihin ja sit taas sama uusiks.... :D No ei nyt ihan, mutta melkein. Käytiin me Niilon kanssa mm. katsomassa Ideaparkin ilotulitusta ja ollaan käyty kaupoilla ja joka paikassa pyörimässä, muttei mitään erityisen merkittävää ja erikoista olla tehty. Tekis kyl mieli tehdä pitkästä aikaa jotain jännää tai käydä jossain oudossa paikassa :)

Oon vaan huomannu ainakin itsessäni sen, että syksyllä ja talvella ei oikein huvita mikään, ja kun aurinkokin laskee tyyliin kolmelta, niin tuntuu jo silloin ettei sitä enää mihinkään viitti näin myöhään lähtee :D Kesäaikaan taas tuntuis, että päiväähän on vaikka kuinka paljon jäljellä! Kun meen töihin on pimeetä, ja kun pääsen sieltä niin on pimeetä!? Pahus! Onneksi pian on joulu :) Askarreltiin btw tänään Niilon kanssa joulukortit!

Sumea kuva, mutta onko kenelläkään arvauksia näiden korvisten iästä ja alkuperästä? ;)

Wiii mä ja Niilo 2011 :D kalju meikäläinen... Niilo osti mulle noi korvikset<3<3

Tuossahan ne vielä lähemmin. Jalokivigalleriasta kotoisin siis 2011 :)

Ja tää on mun lemppari rannekoru. Ostin 2011 kesällä Latviasta joltain torilta Riikasta.

Kaikki mun lempikorut<3

Niilon ilme + me näytetään kakspäiseltä hirviöltä :D

Pohdin... luultavasti sitä miksi olen täällä pimeässä loskamoska Suomessa enkä vaikka jossain Californiassa...



Hihii Niilo osti mulle yhden ihanan jutun... uuden lämpöisen huivin :)

Siinähän se uus ihana huivi! Ja Niilo :D<3<3

Sain tällaisen töistä :)



Hyvä biisi! Latasin just paljon musaa auton tikulle, mut laitan tänään nyt vain yhden tänne :) tää on yks mun tän hetken lemppareista. Jos haluatte, niin voin tyyliin joka postauksen (tai melkein jokaisen) perään laittaa jonkun mun mielestä hyvän kipaleen? :)





-Mira


1 kommentti :

  1. Voih, sulla on jo ihana amaryllis!! Ikeasta ostin kolme pirpana hyasinttia. Siis oikeita sinttejä :-D No, pianhan ne kasvaa ja ehtii kuihtuakin jo ennen joulua. (Ä)

    VastaaPoista