tiistai 21. lokakuuta 2014

Täällä me vielä ollaan!

Piiitkästä aikaa postausta! Mulla ja Niilolla on ollut melkoisia muutoksia arjessa, ja energia on mennyt niihin. Mullahan tosiaan alkoi se koulu, ja viimeviikon maanantaina alkoi työssäoppiminen! Oon totutellut uusiin kuvioihin ja rytmiin ja oon ollut hieman naatti. Sen vuoksi en ole oikein jaksanut tulla kirjoittelemaan tänne. Mutta nyt on jo toinen viikko käynnissä työpaikalla ja pahin alkujännitys takana, joten tuntui taas hyvältä idealta tulla tänne näppäilemään :)

Lisäksi Niilo sai uuden/toisen työpaikan, eli meillä molemmilla on uudet työkuviot. Onneksi meidän työajat menee täydellisesti samalla lailla päällekkäin, joten yhteistä vapaa-aikaa on hyvin :)

Ja vielä kolmanneksi meille tulee tähän kämppään täysi kylpyhuoneremontti alkaen maanantaina, joten lauantaina lähdetään noin kolmeksi viikoksi evakkoon Lempäälään mun vanhemmille ja tullaan sit takas kattoon mitä täällä on tapahtunu :D

Niin ja mun isosisko ei ole vielä lähettänyt mulle kuvia messuilta, joten sitä postausta ei varmaan tulekaan :(

Ihan kokonaan ei olla kuitenkaan blogia unohdettu, vaan kuvia on tullut vähän räpsittyä!



Arvatkaa missä kaupassa ollaan ;)





Niilo sai uuden pelin :) se tekee siitä ehkä postausta lähiaikoina!

Ihan sairaan hyvää toi Total- kreikkalainen jogurtti!!

Sain töistä kokeeksi ruusuja, selvitettiin niiden kestoa.


Tampereella <3







Käytiin ekaa kertaa tuolla Metsossa ja oli kyl makee paikka :) lainattiin leffoja!

<3<3<3<3

Eilen tein hyvää safkaa

Ja tais olla nälkä :D


Semmosta tällä erää :) luulen, ettei ihan näin pitkiä taukoja enään tuu, varsinkin remontin jälkeen kun päästään "muuttaan" takas tänne ja asiat normalisoituu :)




-Mira



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti