lauantai 7. joulukuuta 2013

Ei löytynyt onnee Onnelasta

Lauantai- iltapäivä meneillään ja mä alan kohta tekemään koulutehtäviä. Viikonloppu on mennyt aikas rennoissa merkeissä mm. joululahjoja paketoidessa, arskan leffaa katsellessa ja kaikenlaisten sisustuskamojen etsinnässä kämppää varten. Oon jo aikalailla viimeistä piirtoa myöten selvillä siitä, mitä on vielä hankittava ja mistä. Ens viikolla luultavasti torstaina käydään jälleen uudella asunnolla viemässä sinne taas tavaraa ja hankkimassa loput huonekalut. Kai me niitä ruvetaan kokoamaankin jos osataan :D Lopullinen muutto olis sitten sunnuntaina. Jännittävää :)


Heti kun mun silmä välttää, niin Niilo on tehnyt itsestään lahjapaketin :D Tai mun mielestä Turtlesin.
Mun oma Rafael<3 :D


Nipa kantoi just muuttolaatikot autosta kämppään, jotta voidaan pikkuhiljaa pakkailla kamppeita ens viikkoa varten.

Täytyy myöntää, ettei meidän uuden kämpän parvekkeelta oo ihan näin kiva näkymä, mutta HEI, on sentään parveke eikä vaan ikkuna! :D Ja muutenkin uus kämppä on miljardi kertaa parempi<3



Tällaista ollaan jo hankittu kämppään:



Ja vielä pitäis hankkia

- TV- taso
- ruokapöytä
- peili
- valaisimet
- verhot
- kehykset cola-julisteille


Sitten se olis about siinä :)


Hyvä biisi:




Mutta nyt koulutehvävien pariin!



-Mira



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti