lauantai 13. huhtikuuta 2013

Ankara arvostelu


Niilo menee aina tällä lailla häpeämään silloin, kun se on sanonut tai tehnyt jotain pahaa :D

Äiti lähetti mulle kirjeellä herneitä (what :D) ja kylvin ne eilen.

Vaihdoin samalla traakkipuulle mullan.


Muahahaa ihan kiva ero meidän digikameralla otetun ja mun ikivanhalla kännykällä otetun kuvan välillä :D



Niin ja sitten me vuokrattiin SoneraViihteen kautta Hobitti- leffa. Mä tiesin jo pelkän trailerin perusteella, että se on varmasti huono, mutta Nipa halus kovasti katsoa sen. Ja niin me sit katottiin se ja se vaan vahvisti mun epäilykset. Rahastuksen makua sanon minä.

Siis mitähittoa niillä oli selkeä tehtävä (mennä valtaamaan kääpiöiden koti takaisin) ja ne ei saanu mitään aikaiseksi. Niillä oli se avain, jolla ne pääsis sinne ja sitten niiden pitäisi ilmeisesti kukistaa joku lohikäärme, joka sen paikan on vallannut. Ja leffa oli pelkästään sitä niiden taivallusta sitä paikkaa kohti ja ne ei edes PÄÄSSEET PERILLE???!!? Leffa loppui siihen, että ne seisoo kalliolla ja katsoo kaukana häämöttävää päämäärää ja siinä kohtaa mä olin että "SIIS MITÄÄÄÄÄ tää leffa loppuu nyt eikä ne oo saanu mitään aikaseks mitä niiden piti?? Eikääää tuleeks tästä JATKO-OSA??? Tää leffa kertoi siis vaan siitä, kuinka ne tallustaa ja pääsee PUOLIMATKAAN??!?" lol

Ai niin ja koko leffan ajan tällä 13 henkilön + Gandalf - porukalla kävi uskomaton tuuri :D Ensinnäkin niiden pako örkkien luolasta. 13 kääpiötä ja Gandalf vastaan noin 5 miljoonaa örkkiä. Kukaan ei kuollut eikä vahingoittunut??! :D ne vaan juoksee ja Gandalf nuijii edellä kaikki örkit kuoliaaksi xD Ja leffassa oli muitakin kohtauksia missä mä ajattelin että lol kiva mäihä. Esim kukaan ei edes meinannut pudota vaikka ne:

a) seisoivat sillalla, joka sitten putosi varmaan 100 metriä. Edes silta ei hajonnut ja kaikki pysyivät sen päällä ja ehjinä :D

b) olivat sellaisten kivijättiläisten päällä, jotka alkoivat riehua keskenään. Jotenkin maagisesti kaikki saivat pidettyä kiinni eikä kukaan pudonnut siinä armottomassa heilumisessa/kivivyöryssä.

c) roikkuivat varsin kauan puussa, joka oli kaatunut kallionkielekkeen reunalle.

Plus kaikki grafiikat ja tehosteet oli niin paljon huonompia kuin Sormusten Herra- leffoissa, vaikka tässä välissä on vuosia ja luulis tekniikan kehittyneen. Muutenkin Hobitti oli jotenki sellainen ihme lapille tehty toimintaralli, jossa juoni oli NIIIIIIIIN ennalta-arvattava. Annan leffalle 1/5 tähteä.

Hehe oon aika armoton :D


-Mira


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti