tiistai 23. lokakuuta 2012

Joulu on saapunut puutarhaan

Näin on, meinaan koulun kasvihuoneet pursuavat joulutähtiä, amarylliksiä sekä joulukoristeita! Puutarhoilla eletään aina hiukan "edellä aikaa", joten joulukoristeet, -kasvit ja -ruukut ovat jo nyt löytäneet tiensä puutarhalle. Tänään olen luokkatoverini kanssa tonkinut joulukorit, ruukut ja koristeet laatikoistansa ja järjestellyt ne kasvihuoneeseen. Niistä kyhäämme myöhemmin jouluasetelmia :)

Tunnelmia kasvihuoneilta tänään:

Joulutähtiä silmän kantamattomiin tässä ja seuraavassa kuvassa. Tiesittekös, että sellainen
joulutähti laji on kuin Mira white ;D Ihan tosi, sitä on tuolla puutarhalla :)



Tämä joulutähtilaji on jo alkanut saamaan väriä :) Laji on Dark Pink.

Ja sitten kuvia meidän joulukori&joulukoriste urakasta.

Toi teepannu on söötti<3

Niinestä tehtyjä rusetteja koristeiksi tuleviin asetelmiin.


Sintti aka hyasintti :D



Amaryllis ruukkuja

Sit ruvettiin tökkimään kaikkia näitä rautalanka-koristeita styroksiin. Asetelmia tehdessä on
helppoa kun ne on laitettu tällä lailla helposti saataville.



Laatikko sisältää koristeiksi tarkoitettuja käpyjä ja kanelitankoja. Nuuskin koko ajan
noita tankoja ja rupes tekeen mieli pullaa :D



Ai niin ja eilen olin myymälän puolella työssäoppimassa luokkakaverini kanssa. Myyntikimppuja oli tosi vähän kukkavitriinissä, joten alkajaisiksi teimme molemmat muutaman kimpun myytäväksi. Omistani tuli mielestäni tosi hienoja ja laittaisinkin kuvan siitä hienoimmasta, jollei sitä olisi OSTETTU PARIN TUNNIN SISÄÄN SIITÄ KUN SEN TEIN :D Jee mä olin niin iloinen ja ylpeä kun tyrkyllä oli siis myös sen mun kaverin ja jopa OPETTAJAN/TYÖNTEKIJÄN tekemiä kimppuja ja mun kimppu löysi ekaks omistajan! :) Jipii taas tuli sellanen olo että I can do this! :D

-Mira


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti