perjantai 5. lokakuuta 2012

Dreaming about....

Muutama asia, joista enemmän tai vähemmän haaveilen tällä hetkellä. Tai ainakin ajattelen ja suunnittelen paljon mielessäni :)

1. Häät

Mun ja Niilon häät ei mitenkää iha nurkan takana vielä oo mutta hittovieköön mä oon nainen ja naiset suunnittelee näitä asioita jo pikkutyttönä ku ei oo edes aviomiehestä tietoo :D Lähinnä oon mietiskelly mun hääpukua (ylläri) ja kimppua. Innostuin vähä ja googlettelin kivoja mekkoja :)


Tää olis tietty valkoinen


 2. Kleinbus

Mä tahtooooooooo tällaisen ja se olis mulle kuin oma vauva<3 :D


                                 

                       


3. Suklaa :D

Meillä on kaapit täynnä suklaata ja tekis mieli ottaa, mutta kun omatunto ei salli :( Mikä siinä on, että aina kun yrittää vähän keventää tai ylläpitää jotain terveellistä ruokavalioo ni ei onnistu? Tänäänkin on muutama suklaapala eksynyt mun nassuun...

                          
                             


Tää video... Story of my life :D



-Mira


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti