sunnuntai 31. tammikuuta 2016

Näin käyn teatteriin

Moi! Kuulumispostaus tiedossa :) Nyt on sunnuntai-ilta ja on mukava ja rentouttava viikonloppu takana. Tänään jaksoin vieläpä siivota koko kämpän :D nyt on kiva aloittaa uus viikko.

Tammikuu on yhtäkkiä ohi ja helmikuu starttaa. Se tietää ystävänpäivää sekä firman bileitä :) Mä oon muuten jo tässä vaiheessa tehnyt ihan hirveesti suunnitelmia kesälle tai miettinyt paikkoja, joissa olisi kiva käydä! Taidan olla selkeesti loman tarpeessa kun nyt jo suunnitelmat selvillä :D Ulkomaanmatka olis ainakin tarkoitus tehdä. Ostettiin matkalaukutkin toissapäivänä! Tällä hetkellä ehdokkaina taistelevat Budapest ja Barcelona. Saa nähdä minne päädytään.

Pikku Peikossa kahvilla :)

Tilasin Ruohonjuuresta juttuja :) Toi Sleep Easy. tee nukuttaa oikeasti! Suosittelen :)

Odottelen Niiloa ulos sovituskopista. Käsissä lempparitumput, jotka ostin Tampereen joulutorilta<3

Nipa osti yllään olevan asun :)

Tarkoitus oli ottaa hiusten kasvua havainnollistava kuva, mutta överiksi meni :D

No josko tässä näkyis. Onhan tuo jo aika pitkä. Taitaa jopa olla pisin tukka mikä mulla on IKINÄ ollut :O

Sumeaaaaa

Tässä uudet matkalaukut! Kumpi on kumman? ;D



Me käytiin lauantaina ekaa kertaa teatterissa! Käytiin katsomassa Desiree ja oli kyllä tosi hyvä! Suosittelen :) Kiva uusi kokemus ja aiotaan kyllä mennä toistekin teatteriin!



Nauroin äsken ihan katketakseni kun katoin tän videon ekaa kertaa ite! Just kun mä mietin ääneen että osataankohan me käyttäytyä, niin Niilo ilmeilee taustalla ja kääntyy sädekehä pään päällä että "eiköhän"  :D :D

Mun teekokoelma alkaa olla naurettavissa mittakaavoissa :D Tuolla peltilaatikossakin on vielä, joka on alimmaisena!

Tulee mun teekokoelmasta ihan mieleen tää kohtaus:  :D



Siivosin!









Mitäs teille kuuluu? :) Onko kukaan muu käynyt katsomassa Desiree:n ?  :)




-Mira


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti