perjantai 6. marraskuuta 2015

Parhaat MLP laulut

Oon viime aikoina miettinyt paljon tarkemmin mitä kehtaan tänne blogiin laittaa ja onko tää nyt liian noloa tai lapsellista ja blaa blaa. En oo laittanut mitään syvällisiä avautumispostauksia tai lapsellisia juttuja aikoihin. Se loppuu nyt. Minä olen tällainen ja ei ole pakko lukea jos ei tykkää.

Moi! Olen Mira 24-vee ja tykkään tooooodella paljon Disney- leffoista sekä My little Pony- piirretyistä! Paras MLP- hahmo on Pinkie Pie ja mulla on se jopa avaimenperänä :D

Tässä postauksessa on mun lemppari MLP- laulut. Yks asia, minkä vuoksi tykkään mlp:stä niin paljon on niiden superhyvät laulut, jotka on lähes verrattavissa Disney lauluihin. Oon kattellut mlp:tä enkuksi, sillä suomeksi se on suoraansanottuna hirveää puppua.

Pähkinänkuoressa mlp kertoo viidestä poniystävästä, joilla on kullakin täysin oma luonteensa sekä ammattinsa/intohimonsa. Esimerkiksi Pinkie Pie on juhlasuunnittelija, aina iloinen ja hassu ja haluaa saada kaikki hymyilemään.







Että semmoista :)



-Mira

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti