sunnuntai 25. lokakuuta 2015

Valon kirkkaan viimein nään

Syksyä eletään ja se alkaa olla siinä vaiheessa, että kohta pitäis vaihtaa talvirenkaat ja luntakin varmaan pian satelee. Ja on PIMEÄÄ. Nyt on sunnuntai-ilta ja huomenna raahaudutaan taas työmaalle.

Mulla on ollut äärimmäisen kivoja viikkoja ja etenkin viikonloppuja! Ollaan käyty huutokauppakeisarin luona ja ei lähdetty tyhjin käsin :) Viime viikonloppuna olin ostoksilla Tampereella mun isosiskon kanssa ja tänä viikonloppuna ollaan hölläilty Niilon kanssa ja käytiin eilen Treella treffeillä :) Syötiin New Yorkissa, ihailtiin valoviikkojen antia ja käytiin lopuks coffee housessa<3

Uus Bond- leffa tulee ensi viikolla ensi-iltaan ja me mennään heti seuraavana päivänä kattoon se! Haluttais mennä kattoon myös Hotel Transylvania 2, mutta sitä ei mee enkuks.... :/

Palsanmäelle saavuttu


Niilo vaikuttaa onnelliselta :D

Tupa oli täynnä! Jouduttiin pihalle kylmään :(

Kotiin voittajina!

Kampauskokeilu. Ihan jees :)

Oli niiiiin lähellä ettei ostettu tätä Mazdaa!

nam......

Menossa idikseen

Shoppailusaldoa kun olin siskon kanssa kaupungilla. Ostin tuon hameen ja huivin :)

Mulla on tämmöinen värityskirja!




Ja sitten näihin valoisiin asioihin ;)


Kosken yli meni tämmöisiä lamppuviritelmiä ja rannalla oli värillisiä kohdevaloja. Näytti tosi hienolle!




Ja hankittiin meidän parvekkeelle tämmöiset <3



-Mira



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti