maanantai 31. elokuuta 2015

Tähkäpää

.. on mun ihan ykköslemppari Disney- prinsessa. Luulen, että kaikki valitsee jonkun lempparihahmonsa pitkälti sen perusteella, keneen pystyy eniten samaistumaan. Kaikista Disney- prinsessoista mä samaistun eniten Tähkäpäähän. Ja koko Tangled- leffa on muutenkin vaan niin paras ja Flynn Rider on ihan äärettömän hauska hahmo myös. Mun lempi Disney- pari<3

Tässä leffassa on niiiiin paljon hyviä kohtia, repliikkejä ja lauluja, että en mitenkään pysty niitä kaikkia mainitsemaan tässä. Yksi ihan lempparikohta on kuitenkin tässä When will my life begin- laulussa kohta, jossa Tähkäpää näkee tuon "oviaukon" ja alkaa juosta innoissaan sitä kohti. Tulee melkein kyyneleet silmiin<3


Lisäksi tää on yks mun ja Niilon lempparilauluista tästä leffasta :D Tätä aina hoilataan seuraavat pari päivää tän leffan kattomisen jälkeen. "Mulla oli unelma kerran." :D:D:D


Tää on ihana kohta myös<3




Ja ei voi unohtaa tätä ehkä leffan tunnetuinta kohtaa<3



(Huokaus) Nyt tekee mieli kattoo tää taas<3<3<3




-Mira

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti