sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Yksin kotona

Jep, oon yksin kotona, kun Niilo lähti kaverinsa kanssa kolmen tunnin pyörälenkille :)

Meno ei täällä mulla kuitenkaan oo....



....vaan pikemminkin...



Kyse ei oo siitä, ettenkö tykkäis Niilon seurasta. Tykkään vaan välillä olla yksin kotona ja muutenkin itsekseni :) esim tykkään lenkkeillä yksin musaa kuunnellen. Välillä tekee hyvää olla vaan ihan yksikseen jonkun aikaa. Kotona oon aina Niilon seurassa ja koulussa on yllättäen muitakin ihmisiä, joten oon harvoin itsekseni. Sen vuoksi lenkkeilystä en kyl aio ikinä luopua! :)

Oon tänään muutenkin erittäin hyvällä tuulella :) Ihana sunnuntai!!

Huomentaaaaaa!!

Nipa on lähtenyt, joten kämppä on mun! :D

Ihana ilma jälleen!

Hihi, bongaa kuvaaja :)


Piirtelen Niilolle välillä yllätykseksi siili-sarjakuvia :)<3

Tein juuri comebackin lenkiltä ja Niilo soitti justiinsa, että se on kohta kotona ja lähdetään Lidliin hankkimaan meille vähän herkkuja siitä leipomosta, mums!! <3


-Mira


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti